بیماری کرونا در افراد دیابتی

دسته بندی : اخبار
schedule 4 سال پیش

گسترش بیماری کرونا در افراد دیابتی به چه عواملی بستگی دارد؟

    میزان پیشرفت بیماری در بیماران دیابتی به عوامل متعددی همچون کنترل قند خون، مدت زمان دیابت، و وجود سایر بیماری های همزمان مثل بیماری های قلبی، کلیوی، و سکته مغزی مرتبط است. قابل کنترل ترین عامل خطر در این گروه،‌ کنترل سطح قند خون با مصرف منظم داروها می باشد.

توصیه هایی برای بیماران دیابتی

    مانند سایر افراد با سابقه بیماری های مزمن،‌ رعایت شدید تر اصول پیشگیری (اجتناب از رفتن به محل های شلوغ، شستن دست ها به صورت مداوم،‌ عدم تماس دست ها با چشم ها یا دهان و استفاده از ماسک در خارج از منزل) توصیه می شود.

    همچنین،‌ ضروری است در رابطه با تزریق واکسن های لازم (انفلوانزا و پنومونی باکتریایی) با پزشک خود مشورت کنید.

    نسبت به بروز هرگونه علائم از قبیل تب با درجه بالا، سرفه های خشک، تنگی نفس در خود آگاه باشید و در صورت بروز هر گونه نگرانی با پزشک خود تماس بگیرید.

    قند خون خود را با حساسیت بیشتری کنترل کنید. چنانچه از داروهای خوراکی کاهنده قند خون استفاده می کنید در مصرف منظم آنها کوشا باشد. چنانچه تحت درمان با انسولین می باشید،‌ در زمان تعیین شده، میزان تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید. اگر قند خون شما با داروهای مصرفی کنترل نمی شود با پزشک خود تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران (0 نظر)
ثبت دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Footer Background
کلینیک پردیس

مجموعه درمانی پردیس شیراز در سال هشتاد وچهار با شعار سلامت نیاز نخست و با هدف ارتقاء سلامت مجموعه درمانی پردیس شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.

لینک های مرتبط

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


اطلاعات تماس

apartment آدرس : فارس، شیراز، تقاطع باهنر جنوبی انستیتو کانسر پردیس
call شماره تماس : 07191003888

تمام حقوق مادی و معنوی برای کلینیک پردیس محفوظ است طراحی, پیاده سازی و سئو توسط افران