شتابدهنده خطی دستگاهی جهت درمان دقیق تومورهای سرطانی

دسته بندی : اخبار
schedule 4 سال پیش

شتابدهنده خطی دستگاهی جهت درمان دقیق تومورهای سرطانی
همایش تشخیص و درمان در سرطان (آنکولوژی) با همکاری بیمارستان کوثر و انستیتو کانسر پردیس و با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان در بیمارستان کوثر شیراز برگزار شد. علوی متخصص پزشک هسته‌ای و مسئول فنی بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان کوثر با اشاره به اینکه وجود تجهیزات پیشرفته درمانی در شیراز چرخه درمان بسیاری از بیماری‌ها به خصوص سرطان‌ها را در کامل‌تر کرده است هدف از برگزاری این همایش یک روزه را آشنایی بیشتر متخصصان و پزشکان با دستگاه پت سی تی اسکن (pet ct) که تنها دستگاه پیشرفته تشخیص سرطان در جنوب کشور در بیمارستان کوثر شیراز است بیان کرد و گفت: در این همایش روش‌های تشخیص و درمان سرطان‌ها و بهره گیری بیشتر بیماران از تجهیزات و تکنولوژی‌های درمانی بیان شد.
علوی همچنین افزود: دستگاه پت سی تی اسکن (pet ct)  می‌تواند تصاویر دقیقی از اندازه و محل تومور را در اختیار پزشک قرار دهد و پزشک قادر خواهد بود با کمک دستگاه های پیشرفته شتابدهنده خطی  تومور‌های سرطانی را با دقت کمتر از یک میلی متر درمان کند.
در این همایش روش‌های نوین رادیوتراپی درمان سرطان نیز بررسی شد.
دکتر امیری مدیرعامل رادیوتراپی  پردیس شیراز اظهار کرد:  پیشرفته‌ترین دستگاه درمان سرطان جهان، نصب و در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان است.
وی افزود طی یکسال  گذشته بیش از ۸۵۰ بیمار در مرکز رادیوتراپی پردیس تحت درمان قرار گرفته اند.
نصب شتابدهنده های پیشرفته موجب تحولی بزرگ در امر درمان سرطان در کشور و خصوصاً جنوب کشور گردیده است. با تکنیک های پیشرفته رادیوتراپی موجود در انستیتو کانسر پردیس دیگر نیاز به اتلاف وقت و صرف هزینه های هنگفت و اعزام بیمار به خارج از کشور نمی باشد و بیمار با حداقل انتظار و در کمترین زمان و همچنین با صرف هزینه کم میتواند در شهر شیراز درمان شود ‌. انستیتو کانسر پردیس جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در ابتدای فعالیت خود اقدام به عقد قرارداد با سازمانهای بیمه گر نموده است که موجب تسهیل در روند درمان سرطان بیماران گردیده است. همچنین مرکز جهت بیماران بیماران غیر بومی و خارج از شهر شیراز نیز اقدام به تامین بیمارسرا و همراه سرا نموده است.
دکتر بخشنده متخصص فیزیک پزشکی نیز اظهار نمودند دستگاه پت اسکن میتواند تصاویر دقیقی از محل تومور را به ما بدهد که نتیجه آن درمان موثر تر و نابودی کامل تومور سرطانی با استفاده از روشهای نوین رادیوتراپی خواهد بود.

 

نظرات کاربران (0 نظر)
ثبت دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Footer Background
کلینیک پردیس

مجموعه درمانی پردیس شیراز در سال هشتاد وچهار با شعار سلامت نیاز نخست و با هدف ارتقاء سلامت مجموعه درمانی پردیس شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.

لینک های مرتبط

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


اطلاعات تماس

apartment آدرس : فارس، شیراز، تقاطع باهنر جنوبی انستیتو کانسر پردیس
call شماره تماس : 07191003888

تمام حقوق مادی و معنوی برای کلینیک پردیس محفوظ است طراحی, پیاده سازی و سئو توسط افران