بهترین مرکز تصویربرداری شیراز

schedule 3 هفته پیش

تشخیص دقیق و به موقع بیماری‌ها، نقشی اساسی در حفظ سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی ایفا می‌کند. مرکز تصویر برداری پزشکی، به عنوان چشمی بینا در دنیای پزشکی، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصص پزشکان مجرب، تصاویری دقیق از درون بدن انسان ارائه می‌دهد و به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری‌ها کمک می‌کند .در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین کلینیک تصویر برداری شیراز می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا سفری در دنیای بهترین مرکز تصویر برداری شیراز داشته باشیم و بهترین انتخاب را برای سلامتی خود رقم بزنید.

کلینیک پردیس شیراز (انستیتو کانسر پردیس) بزرگترین مرکز پزشکی تشخیص و درمان سرطان در جنوب کشور است که در زمینه های مختلف پیشگیری و درمان سرطان، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و ... خدمت رسانی می کند. همچنین این مرکز به عنوان یکی از بهترین مراکز تصویر برداری شیراز، خدمات متنوعی از جمله سی تی اسکن کنسر، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان را ارائه میدهد. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره 07191003888 و  یا صفحه تماس با ما، با مجموعه درمانی پردیس در ارتباط باشید.

تصویر برداری پزشکی

تصویربرداری پزشکی چیست؟

تصویربرداری پزشکی به مجموعه‌ای از روش‌ها برای ایجاد تصاویر از داخل بدن انسان برای اهداف تشخیصی یا پژوهشی در علوم پزشکی گفته می‌شود. این تصاویر می‌توانند از ساختار آناتومیکی، عملکرد فیزیولوژیکی یا متابولیسم بدن اطلاعات ارائه دهند. تصویربرداری پزشکی نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماری‌ها دارد. پزشکان از این تصاویر برای تشخیص بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان، نظارت بر روند درمان و بررسی اثربخشی درمان استفاده می‌کنند. همچنین از تصویربرداری پزشکی در تحقیقات پزشکی برای مطالعه بیماری‌ها و توسعه روش‌های درمانی جدید استفاده می‌شود. انواع مختلفی از تصویربرداری پزشکی وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی هر یک می‌پردازیم.

انتخاب نوع تصویربرداری پزشکی به عوامل مختلفی از جمله:

·       بیماری یا مشکلی که باید بررسی شود

·       سابقه پزشکی بیمار

·       بارداری یا شیردهی

·       ترس یا اضطراب بیمار

مزایای تصویربرداری پزشکی:

·       تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها: تصویربرداری پزشکی به پزشکان اجازه می‌دهد تا تصاویر دقیقی از داخل بدن را مشاهده کنند که این امر می‌تواند منجر به تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها شود.

·       درمان‌های کم تهاجمی‌تر: تصویربرداری پزشکی به جراحان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری عمل جراحی را انجام دهند که این امر می‌تواند منجر به درمان‌های کم تهاجمی‌تر و زمان ریکاوری کوتاه‌تر شود.

·       نظارت بر روند درمان: تصویربرداری پزشکی به پزشکان اجازه می‌دهد تا روند درمان را به طور موثرتر نظارت کنند و در صورت نیاز تغییراتی در برنامه درمانی ایجاد کنند.

در نهایت، تصویربرداری پزشکی یک ابزار ارزشمند برای تشخیص و درمان بیماری‌ها است.

انواع تصویر برداری پزشکی

انواع تصویر برداری پزشکی در بهترین مرکز تصویر برداری شیراز

دنیای تصویر برداری پزشکی، دنیایی متنوع و گسترده است. روش‌های مختلفی با نام‌ها و کارکردهای گوناگون وجود دارند که هر کدام پنجره‌ای مجزا به سوی اندام‌ها و ساختارهای داخلی بدن می‌گشایند. در این مقاله، به کاوش در این دنیای شگفت‌انگیز می‌پردازیم و با انواع مختلف تصویر برداری، مزایا و کاربردهای هر یک آشنا می‌شویم. هر کدام از روش‌های تصویربرداری پزشکی، اطلاعات منحصر به فردی از بدن ارائه می‌دهند. مانند قطعات یک پازل، هر تصویر بخشی از راز سلامتی شما را آشکار می‌کند. به همین دلیل است که گاه پزشک برای تشخیص دقیق‌تر، چندین نوع تصویربرداری را تجویز می‌کند.

سی تی اسکن کنسر

تشخیص زودهنگام و دقیق سرطان، کلید موفقیت در درمان این بیماری است. در این میان سی تی اسکن کنسر به عنوان یکی از روش‌های پیشرفته تصویربرداری، نقشی حیاتی در تشخیص و درمان سرطان ایفا می‌کند. سی تی اسکن کنسر نوعی تصویربرداری پیشرفته با استفاده از اشعه ایکس و تکنولوژی کامپیوتری است که تصاویری دقیق و سه‌بعدی از تومورها و سایر ناهنجاری‌های مرتبط با سرطان ارائه می‌دهد. این تصاویر به پزشکان در تشخیص دقیق نوع، اندازه، محل و مرحله سرطان، و همچنین برنامه‌ریزی درمان مؤثر کمک می‌کنند.

مرکز تخصصی سی تی اسکن کنسر پردیس با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های سی تی اسکن و تیمی از متخصصان مجرب و کارآزموده در زمینه تصویربرداری سی تی اسکن کنسر از بیماران مبتلا به سرطان، خدمات تشخیصی دقیق و با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد.

خدمات سی تی اسکن کنسر در کلینیک پردیس:

·       سی تی اسکن سر و گردن

·       سی تی اسکن قفسه سینه

·       سی تی اسکن شکم و لگن

·       سی تی اسکن کلی بدن

سی تی اسکن کنسر کلینیک پردیس، پنجره‌ای به سوی تشخیص دقیق و درمان مؤثر سرطان.

سونوگرافی

سونوگرافی نوعی تصویربرداری غیرتهاجمی است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، تصاویری از اندام‌ها و ساختارهای داخلی بدن ارائه می‌دهد. این امواج بی‌ضرر، از طریق پوست و بافت‌ها عبور کرده و بازتابی از آنها، تصویری از اندام مورد نظر را بر روی مانیتور دستگاه ایجاد می‌کند. برخلاف برخی روش‌های تصویربرداری که در آن‌ها از اشعه ایکس استفاده می‌شود، سونوگرافی نیازی به برش یا تزریق ندارد و هیچ‌گونه عوارض جانبی برای بیمار به همراه ندارد. همچنین سونوگرافی تصاویری دقیق و با جزئیات از اندام‌های داخلی ارائه می‌دهد که به پزشکان در تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها کمک می‌کند.

کلینیک پردیس با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های سونوگرافی و تیمی از متخصصان مجرب و کارآزموده در زمینه سونوگرافی، خدمات تشخیصی دقیق و با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد.

خدمات سونوگرافی در کلینیک پردیس:

·       سونوگرافی بارداری

·       سونوگرافی زنان و زایمان

·       سونوگرافی شکم و لگن

·       سونوگرافی تیروئید

·       سونوگرافی قلب

·       سونوگرافی عروق

·       سونوگرافی اطفال

ماموگرافی

ماموگرافی نوعی تصویربرداری تخصصی است که با استفاده از سیستم اشعه ایکس با دوز پایین، تصاویری از داخل سینه‌ها به منظور تشخیص ناهنجاری‌ها و تومورها ارائه می‌دهد. این روش، ابزاری ارزشمند در غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه است و به زنان کمک می‌کند تا در صورت ابتلا به این بیماری، در مراحل اولیه و قابل درمان از آن آگاه شوند. شبکه بین‌المللی سرطان (NCCN) انجام ماموگرافی را به صورت سالیانه برای زنان بالای 40 سال توصیه می‌کند.

کلینیک پردیس با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌های ماموگرافی، تیمی از متخصصان مجرب و کارآزموده در محیطی آرام خدمات ماموگرافی را با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهد.

رادیوگرافی_رادیولوژی

رادیوگرافی به فرایند تصویربرداری با استفاده از اشعه ایکس، امواج صوتی یا میدان‌های مغناطیسی از بخش‌هایی از بدن برای تشخیص بیماری‌ها یا آسیب‌ها اشاره دارد. این تصاویر به رادیولوژیست‌ها کمک می‌کند تا استخوان‌ها، اندام‌ها و سایر ساختارهای داخلی بدن را به طور دقیق بررسی کنند. رادیولوژی در مقابل، تخصص پزشکی است که بر تفسیر و تشخیص بیماری‌ها با استفاده از تصاویر رادیوگرافی تمرکز دارد. رادیولوژیست‌ها در زمینه استفاده از انواع مختلف روش‌های تصویربرداری، از جمله رادیوگرافی ساده، سونوگرافی، سی تی اسکن و ام آر آی تخصص دارند و می‌توانند از این تصاویر برای تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و آسیب‌ها استفاده کنند.

کاربردهای رادیوگرافی:

·       تشخیص بیماری‌ها: رادیوگرافی در تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها، از جمله سرطان، عفونت، شکستگی استخوان، بیماری‌های قلبی و عروقی و ... کاربرد دارد.

·       راهنمایی در انجام اعمال جراحی: تصاویر رادیوگرافی می‌توانند به جراحان در حین انجام اعمال جراحی کمک کنند تا با دقت و ظرافت بیشتری عمل را انجام دهند.

·       بررسی روند درمان: با استفاده از رادیوگرافی می‌توان روند درمان بیماری‌ها را به طور پیوسته رصد کرد و در صورت نیاز، تغییراتی در برنامه درمانی ایجاد کرد.

با انتخاب کلینیک پردیس برای انجام رادیوگرافی، گامی بلند در مسیر سلامت خود بردارید.

سنجش تراکم استخوان

استخوان‌ها، بنیان استواری برای سلامتی و تحرک انسان هستند. اما گذر زمان، افزایش سن، سوء تغذیه و برخی بیماری‌ها، تراکم و استحکام استخوان‌ها را به خطر می‌اندازند. پوکی استخوان، اختلالی شایع است که با کاهش تراکم استخوانی، فرد را در معرض شکستگی‌های متعدد، به خصوص در نواحی لگن، ستون فقرات و مچ دست قرار می‌دهد. تشخیص زودهنگام پوکی استخوان، کلید طلایی پیشگیری و درمان موثر آن است. سنجش تراکم استخوان به عنوان روشی دقیق و غیرتهاجمی، با استفاده از اشعه ایکس با دوز پایین، میزان تراکم مواد معدنی در استخوان‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و به پزشکان در تشخیص پوکی استخوان و تعیین بهترین روش درمانی کمک می‌کند.

سنجش تراکم استخوان در چه کسانی ضروری است؟

·       زنان یائسه

·       مردان بالای 50 سال

·       افراد با سابقه خانوادگی پوکی استخوان

·       افراد با سابقه شکستگی بدون ضربه

·       افراد مبتلا به بیماری‌های خاص

·       افراد مصرف کننده طولانی مدت داروهای کورتونی

کلینیک پردیس مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان است که با استفاده از اشعه ایکس با دوز پایین، تصاویری دقیق و با وضوح بالا از استخوان‌ها ارائه می‌دهند.

لیست خدمات کلینیک تصویربرداری پردیس

لیست خدمات بهترین کلینیک تصویربرداری شیراز

کلینیک پردیس با ارائه خدمات تصویربرداری با کیفیت بالا، تیمی از متخصصان مجرب و کارآزموده و محیطی آرام و بهداشتی، به عنوان بهترین مرکز تصویربرداری شیراز شناخته شده است. در کلینیک پردیس، پنجره‌ای تصویری به سوی سلامت شما گشوده می‌شود تا با اطمینان خاطر، گامی بلند در مسیر سلامت خود بردارید.

خدمات تصویربرداری کلینیک پردیس:

·       سی تی اسکن کنسر

·       ماموگرافی

·       رادیوگرافی­_رادیولوژی

·       سونوگرافی

·       سنجش تراکم استخوان

برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر، کافیست با ما تماس بگیرید:

·       آدرس: فارس، شیراز، تقاطع باهنر جنوبی انستیتو کانسر پردیس

·       شماره تماس: 07191003888

کارشناسان ما با صبر و حوصله، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. ما در کلینیک پردیس منتظر شما هستیم تا با هم، پنجره‌ای به سوی سلامت شما بگشاییم.

چرا کلینیک پردیس بهترین مرکز تصویربرداری شیراز است؟

دلایل متعددی برای انتخاب کلینیک پردیس به عنوان بهترین مرکز تصویربرداری شیراز وجود دارد از جمله:

·       استفاده از جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری: کلینیک پردیس مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری از جمله سی تی اسکن کنسر، سونوگرافی، ماموگرافی و رادیوگرافی است که تصاویری با کیفیت بالا و دوز پایین اشعه را ارائه می‌دهند.

·       تیم متخصصان مجرب و کارآزموده: تیمی از متخصصان رادیولوژی، سونوگرافیست‌ها و کارشناسان تصویربرداری مجرب و کارآزموده در کلینیک پردیس حضور دارند که در زمینه انجام و تفسیر تصاویر رادیولوژی تخصص و مهارت بالایی دارند.

·       ارائه خدمات با کیفیت بالا: کلینیک پردیس در تمامی مراحل انجام تصویربرداری، از پذیرش تا ارائه نتایج، خدمات با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهد.

·       رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی: در کلینیک پردیس، تمامی پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق رعایت می‌شوند تا سلامت شما و سایر بیماران به بهترین نحو حفظ شود.

·       ارائه خدمات متنوع: کلینیک پردیس طیف گسترده‌ای از خدمات تصویربرداری را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید تمامی نیازهای خود را در یک مکان واحد برآورده کنید.

·       دسترسی آسان: کلینیک پردیس در مکانی مناسب و با دسترسی آسان واقع شده است تا بتوانید به راحتی به آن مراجعه کنید.

با انتخاب کلینیک پردیس برای انجام تصویربرداری، از مزایای فوق بهره‌مند شده و با خیالی آسوده، گامی بلند در مسیر سلامت خود بردارید.کلینیک پردیس، همراه شما در مسیر سلامت.

بهترین مرکز تصویر برداری پزشکی شیراز

معرفی بهترین مرکز تصویر برداری شیراز

در دنیای پرشتاب امروز، حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. مرکز تصویربرداری پردیس با ارائه خدمات نوین و باکیفیت، همراه شما در مسیر سلامت است. تجهیزات پیشرفته، تیمی متخصص و فضایی آرام، سه رکن اصلی مرکز تصویربرداری پردیس برای ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

با انتخاب پردیس، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

·       استفاده از به‌روزترین تجهیزات تصویربرداری

·       تیمی از متخصصان مجرب و متعهد

·       انجام تصویربرداری با دقت و سرعت بالا

·       رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

·       تنوع خدمات تصویربرداری

·       فضایی آرام و مدرن برای مراجعه‌کنندگان

·       دسترسی آسان به مرکز

با رزرو نوبت در کلینیک پردیس، می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات باکیفیت تصویربرداری بهره‌مند شوید و در مسیر پیشگیری و درمان بیماری‌ها گامی بلند بردارید.

نظرات کاربران (1 نظر)
ر رضا هرازی

سلام عالی بود خیلی تشکر از مطالب درج شده.

3 سال پیش
ثبت دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
Footer Background
کلینیک پردیس

مجموعه درمانی پردیس شیراز در سال هشتاد وچهار با شعار سلامت نیاز نخست و با هدف ارتقاء سلامت مجموعه درمانی پردیس شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.شهروندان در فضایی به وسعت چهارصد متر مربع و با بخشهای اورژانس، داروخانه و دندان پزشکی در شیراز آغاز بکار نمود.

لینک های مرتبط

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


اطلاعات تماس

apartment آدرس : فارس، شیراز، تقاطع باهنر جنوبی انستیتو کانسر پردیس
call شماره تماس : 07191003888

تمام حقوق مادی و معنوی برای کلینیک پردیس محفوظ است طراحی, پیاده سازی و سئو توسط افران